Forum Klasy 3D
Regulamin forum:
1. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników, nauczycieli, rzeczy, zwierząt, religii, narodów, ras itp. Posty powinny być pisane kulturalnym językiem i poprawną polszczyzną.
2. Należy szanować pracę innych- niezależnie od funkcji pełnionej na forum. Każdy użytkownik wkłada tutaj tyle pracy na ile jest gotów i za to należy mu się szacunek.
3. Forum jest całkowicie demokratyczne, każda decyzja będzie podejmowana w porozumieniu ze wszystkimi zainteresowanymi użytkownikami forum.
4. Forum stworzono dla ludzi konkretnych i chcących wyrazić swoje konkretne zdanie na dany temat. Zabrania się tzw. „offtopowania”.
Offtop- jest to wiadomość nijak nawiązująca do tematu dyskusji. Charakteryzuje się wyraźną chęcią nabicia ilości postów. Zazwyczaj zawiera kilka wyrazów, zupełnie bezsensownych, które w ogóle nie nawiązują do tematu. Za offtop na forum uznaje się również posty które zawierają tylko i wyłącznie emotikonki.
Za offtop na forum uznaje się także wiadomości które nie mają żadnego sensu wg „władzy” i zastrzega się prawo do osobistej interpretacji postów przez Administratora/ów lub Moderatora/ów.
5. „Grupą trzymającą władzę” jest skład Administratora/ów i Moderatora/ów. To oni podejmują ostateczne decyzje na forum.
6. Właścicielem forum nie są Administratorzy czy też Moderatorzy, lecz wszyscy uczniowie biorący udział w życiu forum szkolnego.
7. Propozycje należy zgłaszać do Administratora bądź Moderatorów- są oni otwarci na Wasze pomysły. Zabrania się zakładania nowych tematów ponieważ zaśmieca to forum.
8. Każda konkretna i przemyślana propozycja zostanie rozpatrzona przez skład adm-mod. Jeżeli wyda się przyszłościowa wtedy też zostanie założony temat w dziale Propozycje i pytania w którym to propozycja zostanie oceniona przez wszystkich użytkowników.
9. Od dnia dzisiejszego wprowadzam pojęcie forum UCZNIOWSKIEGO. Właścicielem forum są użytkownicy. Administrator i Moderatorzy są od spełniania wymagań użytkowników.
10. Jeżeli użytkownik zdecyduje się na założenie nowego tematu, proszony jest o wcześniejsze przejrzenie zawartości forum. Zapobiegnie to powtarzaniu się tematów.
11. Reklamowanie innych stron www bez zgody Administratora jest równoznaczne z otrzymaniem ostrzeżenia bez uprzedzenia.
12. Wszelkie osobiste komentarze użytkowników nie dotyczące tematu proszę załatwiać na PW lub GG.
13. Administrator/owie i Moderator/orzy zastrzegają sobie prawo do zmian w Regulaminie. Większe zmiany będą szczegółowo omawiane w gronie użytkowników, natomiast małe będą konsultowane wyłącznie w gronie „władzy”.
14. Zabrania się używania nicków utrudniających dyskusję np. ahashahassacsajsacljlj itp. Osoby korzystające z takich nicków muszą liczyć się z natychmiastową banicją na profil. Zabrania się również używania nicków wulgarnych, zawierających treści erotyczne, czy też obrażających innych ludzi.
15. Sygnaturka powinna mieć wymiary nie większe niż 650x150.
Offline