#1 2007-08-02 02:57:58

Bartekj1

Administrator

10342139
Skąd: Z kuźni
Zarejestrowany: 2007-08-02
Posty: 141
Punktów :   

Regulamin

Regulamin forum:

1. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników, nauczycieli, rzeczy, zwierząt, religii, narodów, ras itp. Posty powinny być pisane kulturalnym językiem i poprawną polszczyzną.

2. Należy szanować pracę innych- niezależnie od funkcji pełnionej na forum. Każdy użytkownik wkłada tutaj tyle pracy na ile jest gotów i za to należy mu się szacunek.

3. Forum jest całkowicie demokratyczne, każda decyzja będzie podejmowana w porozumieniu ze wszystkimi zainteresowanymi użytkownikami forum.

4. Forum stworzono dla ludzi konkretnych i chcących wyrazić swoje konkretne zdanie na dany temat. Zabrania się tzw. „offtopowania”.

Offtop- jest to wiadomość nijak nawiązująca do tematu dyskusji. Charakteryzuje się wyraźną chęcią nabicia ilości postów. Zazwyczaj zawiera kilka wyrazów, zupełnie bezsensownych, które w ogóle nie nawiązują do tematu. Za offtop na forum uznaje się również posty które zawierają tylko i wyłącznie emotikonki.
Za offtop na forum uznaje się także wiadomości które nie mają żadnego sensu wg „władzy” i zastrzega się prawo do osobistej interpretacji postów przez Administratora/ów lub Moderatora/ów.

5. „Grupą trzymającą władzę” jest skład Administratora/ów i Moderatora/ów. To oni podejmują ostateczne decyzje na forum.

6. Właścicielem forum nie są Administratorzy czy też Moderatorzy, lecz wszyscy uczniowie biorący udział w życiu forum szkolnego.

7. Propozycje należy zgłaszać do Administratora bądź Moderatorów- są oni otwarci na Wasze pomysły. Zabrania się zakładania nowych tematów ponieważ zaśmieca to forum.

8. Każda konkretna i przemyślana propozycja zostanie rozpatrzona przez skład adm-mod. Jeżeli wyda się przyszłościowa wtedy też zostanie założony temat w dziale Propozycje i pytania w którym to propozycja zostanie oceniona przez wszystkich użytkowników.

9. Od dnia dzisiejszego wprowadzam pojęcie forum UCZNIOWSKIEGO. Właścicielem forum są użytkownicy. Administrator i Moderatorzy są od spełniania wymagań użytkowników.

10. Jeżeli użytkownik zdecyduje się na założenie nowego tematu, proszony jest o wcześniejsze przejrzenie zawartości forum. Zapobiegnie to powtarzaniu się tematów.

11. Reklamowanie innych stron www bez zgody Administratora jest równoznaczne z otrzymaniem ostrzeżenia bez uprzedzenia.

12. Wszelkie osobiste komentarze użytkowników nie dotyczące tematu proszę załatwiać na PW lub GG.

13. Administrator/owie i Moderator/orzy zastrzegają sobie prawo do zmian w Regulaminie. Większe zmiany będą szczegółowo omawiane w gronie użytkowników, natomiast małe będą konsultowane wyłącznie w gronie „władzy”.

14. Zabrania się używania nicków utrudniających dyskusję np. ahashahassacsajsacljlj itp. Osoby korzystające z takich nicków muszą liczyć się z natychmiastową banicją na profil. Zabrania się również używania nicków wulgarnych, zawierających treści erotyczne, czy też obrażających innych ludzi.

15. Sygnaturka powinna mieć wymiary nie większe niż 650x150.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.piekielko.pun.pl www.conterstrikeworld.pun.pl www.narutograng.pun.pl www.oshc-pfb.pun.pl www.blackcompany.pun.pl